Aftellen - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Quinty Bruijn - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Quinty Bruijn - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Quinty

31 December 2014 | Nederland, Terneuzen

Vanaf vandaag is het nog 49 dagen, 13 uur, 37 minuten en 39 seconden voordat we om het vliegveld staan.
Heel leuk maar vooral ook super spannend.

Afgelopen maandag ben ik met de andere 4 meiden naar Amsterdam geweest om ons visum!
Dit was nog even spannend of het ging lukken. Van te voren moesten we een aanvraag doen op de site. Maar de Site lag eruit.
Maar uiteindelijk zijn we toch gegaan! En het is gelukt!
Binnen een UUR stonden we buiten met ons VISUM!

Nog genoeg tijd om de stad in te gaan! Het was heel erg gezellig met de meiden! Het gaat helemaal goed komen!
Heerlijk ROTI gegeten bij een Surinaams restaurantje!!

Op dit moment zijn we druk met spullen verzamelen en nog een aantal dingen die geregeld moeten worden.

Ik heb er heel veel zin in!

Via deze weg wil ik jullie op de hoogte houden van de reis die ik ga maken. Maar natuurlijk ook van alle avonturen die ik ga meemaken.

Liefs,
Quinty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quinty

Actief sinds 31 Dec. 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 6368

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 19 Mei 2015

Suriname

Landen bezocht: