Galibi - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Quinty Bruijn - WaarBenJij.nu Galibi - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Quinty Bruijn - WaarBenJij.nu

Galibi

Door: Quinty

Blijf op de hoogte en volg Quinty

18 Maart 2015 | Suriname, Paramaribo

Halloooo Allemaaal!

Alles goed met jullie?
Hier gaat het super! nog elke dag is het genieten!
Het is minder genieten af de wekker afgaat om 5.45. Maar als ik eenmaal op stage ben is het elke dag weer leuk. En elke dat weer een verassing wat we vandaag gaan doen.
Afgelopen maandag kwamen we op stage en mochten Shauni en ik invallen in klas 4 (groep 6). Heel leuk!
de afgelopen dagen lekker in mijn eigen klasje geweest en een rekenles mogen geven.
Het onderzoek is nu in volle gang!

Vorige week dinsdag heb ik mijn mama en oma opgehaald van het vliegveld! Ze hadden het niet verwacht dat ik naar het vliegveld zou komen dus een leuke verrassing! Heel leuk om ze weer te zien.

Afgelopen weekend werd ik zaterdagochtend leuk ontvangen door me vriendinnen! Met slingers, ballonnen, liedjes een een gebakken ei van Femke! heel lief!
Daarna vertrekken naar Galibi om mijn verjaardag verder te vieren Met een hele grote groep! heel gezellig. Om in Galibi te komen moesten we 3 uur rijden en ongeveer 1,5 uur varen. Daar aangekomen sliepen we tussen de indianen met een heel mooi strand. Daar hadden ze een hele lekkere taart klaar staan.
Na een dorpswandeling en het avond eten moesten we de boot weer op om naar het broedstrand te gaan.
Daar hebben we een schildpad gezien die klaar was met eitjes leggen en terug de zee in ging. Ook hebben we een schildpad eitjes zien leggen. Leuk om te zien!
'S avonds bij het kampvuur gezeten en de volgende ochtend nog even heerlijk aan het strand gelegen.

Dit weekend ga ik met mijn Moeder, oma, Shauni en Carmen naar Isadou. Dit is het binnenland van Suriname. Waar we de jungle in gaan en een dorpje gaan bezoeken.
Heel veel zin in!

Liefs Quinty

  • 18 Maart 2015 - 21:06

    Carola:

    lieve quinty

    was weer leuk om te lezen
    groetjes aan je moeder en oma

    carola xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quinty

Actief sinds 31 Dec. 2014
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 6365

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 19 Mei 2015

Suriname

Landen bezocht: