over 8 dagen.... - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Quinty Bruijn - WaarBenJij.nu over 8 dagen.... - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Quinty Bruijn - WaarBenJij.nu

over 8 dagen....

Blijf op de hoogte en volg Quinty

11 Februari 2015 | Nederland, Terneuzen

Hallo allemaal!

Oer 8 dagen zit ik op dit moment in het vliegtuig naar Paramaribo!! Daar heb ik een veel zin in maar het wordt nu toch ook wel heel erg spannend!

Vorige weekend heel heel leuk afscheidsfeestje gehad met mijn lieve collega's! Heerlijk gegeten en gezellig iets wezen drinken! Ik wil al mijn collega's super bedanken.

Verder heb ik de afgelopen week samen met Shauni en Carmen een Project/onderzoek opgezet voor op onze stage school in Suriname. Het gaat over coöperatief leren (samenwerken).

Alles is zo goed als geregeld en we kunnen bijna vertrekken!!

Het begint nu echt te kriebelen!

Liefs, Quinty

  • 17 Februari 2015 - 21:18

    Ilonka:

    Heee Quinty,

    Heel veel succes en veel plezier daar. Geniet er van. Het is een mooie uitdaging.

    Groetjes Ilonka xx

  • 18 Februari 2015 - 09:42

    100 Gram Huzarensalade:

    Quinty,

    Goede reis en veel (stage) plezier daar.

    Groeten

  • 18 Februari 2015 - 12:28

    Bos Peeën :

    Succes meissie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quinty

Actief sinds 31 Dec. 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 6385

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 19 Mei 2015

Suriname

Landen bezocht: