Vakantie - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Quinty Bruijn - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Quinty Bruijn - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Quinty

Blijf op de hoogte en volg Quinty

04 April 2015 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

De tijd vliegt, de helft van het avontuur is al voorbij!

Vanaf dinsdag middag heb ik vakantie!!
De afsluiting op stage voor de vakantie was vooral heel veel eten. Geloof het of niet maar ik heb 's ochtends om kwart voor 10 een bord vol bami gegeten! Nooit verwacht dat ik dat zou doen.
Met 2 maaltijden, cake, snoep, paaseitjes en drinken mocht ik om half 1 naar huis.

De afgelopen dagen hebben we heerlijk aan het zwembad gelegen. Het was veel te warm dus het was eigenlijk meer in het zwembad liggen.

Gister ben ik met Carmen gaan fietsen. We hebben veel gezien en een heerlijke pannenkoek gegeten bij het pannenkoekenhuis.

'S avonds lekker eens met Shauni en Carmen uit eten geweest. Heel gezellig!
En jaa,, we hebben op het dak van de taxi gezeten.. Gewoon omdat het kon.

Zondag gaan we naar de grote, gele kathedraal om de paasdienst te volgen. Dit schijnt in die kerk erg bijzonder te zijn.

Komende week gaan we Donderdag en vrijdag naar Brownsberg. Dit is een tour naar het Brokopondomeer en naar de jungle. Waar we in een hangmat gaan slapen.

Zaterdag vertrek ik samen met Carmen voor 4 dagen naar het binnenland met een vliegtuigje! We gaan naar het natuurgebied Kabalebo!
We hebben er super veel zin!

Mijn volgende blog komt volgende week als ik terug ben Kabalebo.

Nu ga ik om boodschappen en vanmiddag lekker naar het zwembad om nog een beetje bij te kleuren!

Fijn Paasweekend allemaal!

Liefs,
Quinty


  • 04 April 2015 - 18:49

    Lia:

    Hoi Quinty,

    Heel leuk om je verhalen te lezen ! Fijne Paasdagen en nog een super leuke tijd in de 2e helft !

    Groetjes Lia en Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quinty

Actief sinds 31 Dec. 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 6381

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 19 Mei 2015

Suriname

Landen bezocht: